کد خبر 13286
۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

کارگران ذوب آهن شاهرود نگران آینده خود / قطع برق تولید را متوقف کرد

کارگران ذوب آهن شاهرود نگران آینده خود / قطع برق تولید را متوقف کرد

کارگران مجتمع ذوب آهن شاهرود به عنوان یکی از واحدهای صنعتی کلیدی و فعال در منطقه، از مشکلات جدی ناشی از قطعی برق رنج می‌برند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ کارگران مجتمع ذوب آهن شاهرود به عنوان یکی از واحدهای صنعتی کلیدی و فعال در منطقه، از مشکلات جدی ناشی از قطعی برق رنج می‌برند. آن‌ها می‌گویند این کارخانه، که به تولید شمش‌های فولادی مشهور است، از سال‌ها پیش به شرکت برق منطقه‌ای سمنان بدهی‌های قابل توجهی داشته و اکنون با طلبی حدود ۱۷۰ میلیارد تومان، با اقداماتی از سوی شرکت برق برای قطع خدمات مواجه شده است.

به گفته کارگران، عدم تامین برق منجر به توقف کامل تولید در این واحد صنعتی شده و آن‌ها را با وضعیت بلاتکلیفی مواجه کرده است. کارفرما نیز با وجود تلاش‌های مکرر برای اقساطی کردن بدهی، به نظر می‌رسد که پیگیری‌ها بی‌نتیجه مانده است.

این کارگران هشدار می‌دهند که با ادامه قطعی برق، خسارت‌های زیادی به کارخانه و به ویژه به حدود ۲۰۰ کارگر شاغل در آن وارد خواهد شد. کارگران همچنین اشاره کردند که به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات نرخ ارز، کارخانه مدت‌هاست با چالش‌های مختلفی مواجه است.

مدیران مجتمع ذوب آهن شاهرود نیز از چند ماه پیش در تلاشند تا با استفاده از نهادهای دولتی، مشکلات موجود را برطرف کنند، اما تا کنون موفقیت چندانی در این زمینه حاصل نشده است.

انتهای پیام/ م

کد خبر 13286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =